Featured Posts

a
View Post
22 Sze

MCS üzletmegnyitó a WestEndben

Nyilván nehéz elfogulatlanul írni egy olyan üzletmegnyitóról, amelynek píárját én csináltam, és egy hónapon keresztül vettem részt az előkészületekben, de ígérem, tényszerű leszek.

Múlt hét csütörtökön hatalmas csinnadrattával nyitotta meg második magyarországi üzletét az MCS a WestEndben. Az egykori Marlboro Classics 2013-ban váltott az MCS névre, amely – véleményem szerint – annyira nem tett jót a márkának. Az a szó, hogy Marlboro, elég jól néz ki leírva és kimondva is, nem beszélve arról, hogy a cigaretta révén napi szinten ott él a köztudatban. Ettől függetlenül nyilván komoly és átgondolt döntés volt a cég részéről a névmódosítás, és feladat, hogy a márka hírnevét fenntartsák.

Több helyszínen is érdekes programokkal készült a brand, hiszen a Ferdinánd téren mutatványos, zsonglőr, gólyalábas és tűznyelő szórakoztatta a közönséget, míg belépve a WestEndbe egy rodeóvadló-szimulátoron lehetett parádéznia a bátraknak. Az üzletben az amerikai származású DJ Mahogany keverte a zenét, és jó amerikai hangulathoz híven mini hot-dogok, hambik, browniek és fánkocskák adták az energiát az estéhez.

Király Viktor, Danny Blue, Gianni és Éliás Gyula Jr. oldtimer Mustangon érkeztek a megnyitóra, és első útjuk nekik is Bradleyhez, a rodeóvadlóhoz vezetett. Danny Blue nemcsak a varázsláshoz ért, de úgy tűnt, vadlovat sem először ül meg életében. 😀

A party remekül sikerült, száznál is több vendég eljött, a legfontosabb divatmagazinok szerkesztői, stylistjai, a legolvasottabb bloggerek, az MCS törzsvásárlói, sőt, az SKF olvasóiközönsége is képviseltette magát, a goodie bag, benne egy MCS pólóval nekik is járt! 🙂

Ezúton is köszönöm mindenkinek a részvételét, a szervező csajok, Lilla és Petra türelmes és segítő hozzáállását, Endre ismét meseszép fotóit és Ádám (ő az operatőr) profi anyagát, amit majd később mutatok meg.

Az egykori Marlboro Classics az új üzletnyitással két, a márka életében fontos lépcsőfokot is prezentál. Egyrészről a brand új, 2014-es AW kollekciójával nyit a fiatalabb korosztály felé is, másrészről a budapesti üzletet olyan egyedi, újragondolt arculattal álmodták és valósították meg, amely mintául fog szolgálni az összes, jövőben készülő MCS store számára, szóval jó nagy volt rajtunk a fókusz.


Marcella