Featured Posts

a
View Post
1 máj

Megújult Magyarország egyelőre egyetlen Victoria’s Secret üzlete

Valahol logikus, valahol pedig szokatlan, hogy egy fehérnemű márkát forgalmazó cég ötlete egy férfi élményére alapuljon. Roy Raymond a feleségét szerette volna meglepni egy szép fehérneművel, de az üzletbe, ahova betévedt, egyrészt csúnya mintájú, kellemetlen anyagból készült darabokkal találkozott, másrészről nem is érezte jól magát, mivel az eladó hölgyek azt érzékeltették vele, hogy semmi keresnivalója egy férfinek a női fehérnemű részlegen. A márkát 1977-ben alapította Kaliforniában, és nagyon rövid időn belül sikerre vitte, a 90-es évek elejére a Victoria Secret értéke már egymilliárd dollár volt. A sikertörténetet beárnyékolja Roy öngyilkossága, aki 1993-ban leugrott a Golden Gate hídról – előtte a céget már eladta egy befektetőnek.

Na de inkább örüljünk annak, hogy egy kis szelet már nekünk is kijut a reptéren a VS csillogásból, a legmenőbb divatbemutatók hangulatából, a varázslatos illatokból, a szexi fehérneműkből. Ha arra jártok, mindenképpen illatozzátok meg a Bombshell-t, a virágos-narancsos illatot kedvelők bizonyára szeretni fogják. Az eladók pedig pont olyan kis angyalok, mint a márka modelljei, segítőkészek és nagyon kedvesek.

Azok között, akik a Facebookon megírják nekem, hogy milyen színű fehérneműben érzik magukat a legszexibbnek, kisorsolok egy Victoria’s Secret szájfényt!

Itt meg tudjátok nézni a 2016-os fergeteges VS divatbemutatót, 51 percben!

Marcella