Featured Posts

a
View Post
23 okt

ÚJDONSÁG! Itt a Triumph Amourette kollekció!

Talán már mindannyian találkoztatok a Triumph Magic Boost új, őszi-téli kampányával a televízióban. Bájos és vidám hangulatú reklámfilmecske mutatja be a három kulcsfontosságú Amourette terméket – az új minimizert, a mágikus körmerevítős és a normál körmerevítős fazont szezonális árnyalatokban. A 2016-os őszi kampány szórakoztató módon mutatja be, hogy a hősnő, Hannah élete hogyan változott meg első gyermeke születését követően. A történetben központi szerepet tölt be Hannah barátsága Lunával és Jaddel. A szereplők közötti kapcsolat a valódi barátságokat és az érzelmi kötődéseket ünnepli, amely világszerte összeköti a nőket. Sokaknak ismerősen csenghet a főszereplő hangja, hiszen Radics Gigire esett a márka választása, mikor Hannah-nak magyar hangot kerestek.

Egyébként a márka nemzetközi arca is Hannah, csak ő Hannah Ferguson. Szemmel láthatóan imádja a Triumph fehérneműit, mindegyik kampányfotóján tündököl.

Mutatom nektek, hogy milyen darabokból áll az új kollekció. Érdemes ellátogatni valamelyik Triumph üzletbe: nagyon kedvesek és segítőkészek az eladók, és mindent tudnak a melltartókról, érdemes hallgatni rájuk.


Marcella