Featured Posts

a
View Post
17 jan

Megrázó Cosmopolitan címlap

Leginkább azért mutatom meg ezt a címlapot, mert élő példa arra, hogy a sokszor olyan kis ostobának, butának tűnő magazinok (itt nem feltétlenül a Cosmora gondolok) nagyon komoly üzeneteket is át tudnak adni azon kívül, hogy mennyire erősen pigmentált a Chanel új szemhéjpúdere.

A brit magazin címlapján egy lány látható, s mivel a magazin be van csomagolva, olyan, mintha egy zacskóval fojtották volna meg.

A brit Cosmopolitan magazin februári száma limitált példányszámban kerül majd a polcokra, és a pakisztáni származású Shafilea Ahmedre emlékezik, akit saját szülei fojtottak meg saját testvérei szeme láttára. Hogy mi volt a bűne? Az, hogy ki akart állni saját maga mellett, tisztelni akarta saját magát azáltal, hogy nem megy bele olyanba, amit sem a teste, sem a lelke nem kíván. Egy előre eltervezett házasságra mondott nemet.

Halála a becsületbeli gyilkosságok szimbóluma lett, s mivel Angliában született Shafilea, Leo Burnett Change az angol magazin számára  készítette az anyagot, ami nagyon erősre sikerült. Tudjátok, hogy fashion pr managerként is dolgozom, és számtalanszor kell nekem is azon gondolkoznom, hogy hogyan akarok a márkáimmal üzenni, mit akarok átadni, jó-e az az irány, amit kitaláltam, stb. Elkészíteni az anyagot sem lehetett semmi, de eldönteni azt, hogy ezt most piacra dobjuk, szerintem az sem. Ami kifejezetten tetszik a munkában, az az, hogy ez a szám be lesz csomagolva, tehát akkor, amikor az ember kinyitja a magazint, gyakorlatilag feloldja a feszültséget, s szimbolikusan megmenti a lány életét – hiszen nagyon sok esetben van megoldás elkerülni a legrosszabbat.

 


Marcella